family business in 2010, and together they represent the third generation of Laurysen Kitchens. Corey now serves as the Vice President of Sales & Service, while Michael serves as the Vice President of Operations. Since joining Laurysen Kitchens about 13 years ago, both Corey and Michael have helped the company modernize significantly: “When my brother and I came in, we really wanted to bring the company into the future,” Corey recalls. “We knew that the industry was getting very webbased. All our customers were doing research online – and we had one of the worst websites I’ve ever seen. So revamping the website was one of the first steps we took towards rebranding the company and giving it a face lift.” “Within a year and a half of being there, we also changed the company logo to what it is now,” he adds. “We really wanted to bring the company into the future.” According to Corey, those efforts quickly paid off. In the years since revamping their online presence, he says they have noticed a significant difference in terms of lead generation. Over the years, they have received also received a high volume of positive feedback from customers about the website, particularly its effectiveness as a “starting point” in the process of shopping for a kitchen. Today, Laurysen Kitchens provides a wide range of stylish, functional design ideas to suit all tastes and budgets. Their specialties include design and manufacturing of not just kitchen cabinets, SEPTEMBER 2023 Laurysen Kitchens. Corey est maintenant vice-président des ventes t du service, tandis que Mi ael est vice-président d opérations. Depuis leur arrivée chez Laurysen Kitchens il y a environ 13 ans, Corey et Michael ont contribué de manière s gnificative à la modernisation de l’entreprise : “Quand mon frère et moi sommes arrivés, nous voulions vraiment amener l’entreprise vers l’avenir”, se souvient Corey. “Nous savions que l’industrie devenait très axée sur le web. Tous nos clients faisaient des recherches en ligne - et nous avions l’un des pires sites web que j’aie jamais vus. Donc, revoir le site web a été l’une des premiè s étapes que nous avons prises pour repositionner l’entreprise et lui donner un coup de jeune.” “Dans l’année et demie qui a suivi notre arrivée, nous avons également changé le logo de l’ ntreprise pour celui qu’il st aujourd’hui”, ajoute-t-il. “Nous voulions vraiment amener l’entreprise vers l’avenir.” Selon Corey, ces efforts ont rapidement porté leurs fruits. Depuis la refonte de leur présence en ligne, il a rme avoir constaté une différence significative en termes de génération de prospects. Au fil des ans, ils o t également reçu un grand ombre d commentaires positifs de la part des clients concernant le site web, en particulier son efficacité en tant que “point de départ” dans le processus d’achat d’une cuisine. Aujourd’hui, Laurysen Kitchens propose une large gamme d’idées de design élégantes et fonctionnelles pour convenir à tous les goûts et budgets. Leurs spécialités incluent la conception et la fabrication non seulement d’armoires cui ine, mais aussi de vanités de salle de bains, de placards VOLUME 1, ÉDITION 2
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